10 Ağustos 2016 Çarşamba

Gece deliksiz uyumalar :)

Uyku eğitimi koca bir yalan Doruk 17 aylık artık bakıyorum uykuya daha bilinçli bakıyor, bebeklikten çıktı, yatakta keyif yapmalar, gece deliksiz uyumalar başladı.doğduğu günden beri memede emerek uyur acaba yanlış mı diye çok düşünmüştüm çünkü birçok yerde memede uyumaya alıştırmayın uyumadan alın yatağına koyun gibi şeyler okumuştum ama iş işten geçmişti çünkü bunu kendi belirledi öyle uyumak istiyordu bende boşverdim nasılsa birgün kendi başına uyur dedim :) iyi ki demişim hâlâ emiyor ama artık kendi uyumak istiyor hatta emmeyi bile bırakmak istiyor yani küçükken boşuna çabalayıp üzülmenin anlamı yok diye düşünüyorum.
 Ben Doruk 4-5 aylıkken uyku eğitimine başlamak istediğimi dr'umuza söylediğimde "bence 1 yaşından önce başlamayın onun anneye ihtiyacı var"dediğinde iyi ki vazgeçmişim yani lafın kısası Bebek 2 yaşına gelene kadar sizi istiyor sonra siz isteseniz bile kucağa gelmiyor :) bu bir süreç Nasıl rahat atlatacağınız önemli biz emerek hiç zorlanmadan,üzülmeden uykulara geçtik benim için de rahat oldu çünkü o yatağında ağlayınca ben de mutsuz oluyordum ayrıca okuduğum başka bir yazıda bebekken ağlatılacak uyku eğitimi verilen çocuklarda yalnız kalma korkusu ve daha birçok psikolojik sorunlar ortaya çıkıyormuş,bunu da ortanca oğlum Deniz'de deneyimledim ona uyku eğitimi vermiştim şimdi 4 yaşında ve hâlâ yalnız uyumak istemiyor:( 
  Uykunun eğitimi olmaz uyku gelir ve uyunur :) hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder